Dzisiaj: 15.09.2019, Imieniny: Marii, Nikodema, Albina
>> Strona główna Bankowość elektroniczna
Zmiana sposobu logowania do bankowości elektronicznej
2019.09.06

W związku z wejściem w życie nowej dyrektywy unijnej zmieni się sposób logowania do bankowości internetowej. Podczas logowania do serwisu możemy dodatkowo poprosić o podanie hasła sms co zwiększy poziom bezpieczeństwa.

Pozdrawiamy

więcej

BLIK, Google Pay i Apple Pay nowe usługi
2019.08.13

BLIK, Google Pay nowe usługi

Z satysfakcją informujemy, że uruchomiliśmy mobilne usługi BLIK, Google Pay i Apple Pay.

 

 

więcej

Bankowość elektroniczna
Bankowość elektroniczna
Specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy poradnik jak w bezpieczny i wygodny sposób korzystać z bankowości elektronicznej.
PRZYPOMINAMY O ZASADACH BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
  1. Zabezpiecz komputer aktualnym oprogramowaniem antywirusowym oraz zaporą (firewall)
  2. Regularnie aktualizuj system operacyjny, wersję przeglądarki oraz oprogramowanie na stacji roboczej korzystającej z bankowości elektronicznej
  3. Uważaj na nietypowe informacje z banku, nie wykonuj podejrzanych poleceń, a w szczególności nie instaluj oprogramowania z niezaufanego źródła
  4. Po zakończeniu pracy w bankowości elektronicznej wyloguj się używając przeznaczonej do tego opcji w aplikacji, gwarantuje to poprawne zamknięcie sesji przez użytkownika
  5. Nie instaluj oprogramowania jeżeli instrukcja instalacji zawiera zalecenie rezygnacji ze skanowania aplikacji oprogramowaniem antywirusowym
  6. Chroń dane dostępowe do bankowości elektronicznej
  7. Nie loguj się i nie dokonuj płatności w punktach bezpłatnego publicznego dostępu do Internetu - w tzw. hot-spotach
  8. Sprawdź poprawność numeru NRB przed i po podpisie przelewu
  9. Zwróć szczególną uwagę na poprawność numeru NRB po wklejeniu go ze schowka systemu. Najlepiej zrezygnuj z kopiowania NRB
  10. Nigdy nie ignoruj ostrzeżeń przeglądarki o błędnym certyfikacie.
  11. Zweryfikuj czy certyfikat strony wystawiony jest dla Centrum Usług Internetowych przez firmę Thawte lub DOMENY.PL (kliknięcie na "zatrzaśniętą kłódkę" w pasku przeglądarki). Brak "zatrzaśniętej kłódki" oznacza, że mamy do czynienia z niebezpiecznym połączeniem, w którym dane nie są szyfrowane

Szczegółowe informacje o zagrożeniach można sprawdzić na stronie Związku Banków Polskich: http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci

Bankowość internetowa

baner toplayer
PSD2