Ta strona używa mechanizmu ciasteczek.

Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu, ul Rynek 34, 87-400 Golub-Dobrzyń.

Ustawienia zgód

Pliki ciastek (z ang. cookies) niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną

Niezbędne pliki ciastek (z ang. cookies) umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony internetowej - bez nich nie byłoby możliwe prawidłowe korzystanie z niniejszej strony internetowej.

wyświetl wykaz wykorzystywanych ciasteczek

Wykaz wykorzystywanych ciastek
Nazwa ciastka Dostawca / domena Okres przechowywania Opis ciastka
_nsid serwer hostingowy / bieżąca domena 1 dzień Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi mechanizmu zabezpieczania przed wywołaniami strony przez np. boty rozsyłające spam.
_cp serwer hostingowy / bieżąca domena 365 dni Ciastko zapisywane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyrażanych zgód przez użytkownika.
PHPSESSID serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez aplikacje oparte na języku PHP (identyfikator ogólnego przeznaczenia używany do obsługi zmiennych sesji użytkownika). Zwykle wartość to liczba generowana losowo, sposób jej użycia może być specyficzny dla witryny, ale dobrym przykładem jest utrzymywanie statusu zalogowanego użytkownika między stronami.
fontsize serwer hostingowy / bieżąca domena 30 dni Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wielkości wyświetlanej czcionki.
jezyk_www serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wersji językowej strony.
licznikX serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
licznik[X] serwer hostingowy / bieżąca domena 15 minut Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
wersja_gui serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wybranej wizualizacji strony.
bnr[X] serwer hostingowy / bieżąca domena od 1 minuty Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyświetlania banerów z ustawionym czasem karencji (zapis X przyjmuje postać liczby).
Dzisiaj: 20.06.2025, Imieniny: Bogny, Florentyny, Diny
Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu
Strona Główna
Aktualności
Oferta
Klienci indywidualni
Rachunki Depozyty Kredyty Karty płatnicze
Przedsiębiorcy
Rachunki Depozyty Kredyty Karty płatnicze
Rolnicy
Rachunki Depozyty Kredyty Karty płatnicze
Zlecenia zagraniczne Oprocentowanie, prowizje, opłaty
Rachunki i depozyty Prowizje i opłaty
Bankowość elektroniczna
Informacje ogólne Szybkie przelewy PayByNet Formularz zastrzeżenia środków dostępu do bankowości internetowej Zasady bezpieczeństwa Logowanie Profil Zaufany i Moje ID Aplikacja mobilna Pomoc
O Nas
BFG
Kontakt
Bankomaty
PSD2
Do pobrania
Działalność społeczna i kulturalna
>> Strona główna Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu.

  • Data publikacji strony internetowej: 16 września 2008 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20 czerwca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z wytycznymi W3C WCAG 2.2 z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z wytycznymi

  • Wśród opublikowanych grafik 72 zdjęcia nie posiadają opisu alternatywnego lub opis jest jednowyrazowy.
  • Brak responsywności wizualizacji.
  • W głównym menu strony działy z podstronami niedostępne z poziomu nawigacji przy pomocy klawiatury.
  • Zaburzona logika nawigacji przy pomocy klawiatury (wpierw elementy nawigacyjne prawej kolumny a dopiero później elementy nawigacyjne lewej kolumny).
  • Brak sekcji tzw. skip link-ów.
  • Nieprawidłowa hierarchia nagłówków.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 20 czerwca 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 20 czerwca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Zdjęcia nie posiadające opisu alternatywnego lub z opisem jednowyrazowym będą sukcesywnie dostosowywane.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: {IMIĘ_I_NAZWISKO_OSOBY_LUB_NAZWA_KOMÓRKI_ORGANIZACYJNEJ_ODPOWIEDZIALNEJ_ZA_KONTAKT_W_SPRAWIE_DOSTĘPNOŚCI_CYFROWEJ} {wyedytować link - nie usuwać atrybutu "id" o wartości "a11y-kontakt" znacznika HTML <span>} - mejlowo {ADRES_POCZTY_ELEKTRONICZNEJ_OSOBY_LUB_KOMÓRKI_ORGANIZACYJNEJ_DO_KONTAKTU_W_SPRAWIE_DOSTĘPNOŚCI_CYFROWEJ} {wyedytować link - nie usuwać atrybutu "id" o wartości "a11y-email" znacznika HTML <a>} lub telefonicznie {NUMER_TELEFONU_DO_OSOBY_LUB_KOMÓRKI_ORGANIZACYJNEJ_DO_KONTAKTU_W_SPRAWIE_DOSTĘPNOŚCI_CYFROWEJ} {wyedytować link - nie usuwać atrybutu "id" o wartości "a11y-telefon" znacznika HTML <a>}.

Obsługa skarg związanych z dostępnością cyfrową

Skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do naszego kierownictwa:

  • {SKARGA_IMIE_NAZWISKO_KIEROWNIKA_PODMIOTU} - {SKARGA_STANOWISKO_KIEROWNICTWA_PODMIOTU},
  • Dane teleadresowe: {SKARGA_DANE_TELEADRESOWE},
  • Adres e-mail: {SKARGA_ADRES_EMAIL} {wyedytować link},
  • Telefon: {SKARGA_TELEFON} {wyedytować link}

podając:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu wraz ze wskazaniem preferowanego sposobu kontaktu,

oraz wskazując wymagania dostępności, które nie zostały spełnione.

Mamy ustawowy obowiązek rozpatrzyć skargę w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi a w szczególnie skomplikowanych przypadkach w terminie do 60 dni od dnia otrzymania skargi.

Pozostałe informacje

{usunąć całą podsekcję w przypadku nie posiadania aplikacji mobilnych, czyli aplikacji stworzonych samodzielnie lub zamówionych do stworzenia przez podmiot zewnętrzny}Aplikacje mobilne

{NAZWA_PODMIOTU_PUBLICZNEGO} udostępnia następujące aplikacje mobilne:

  • {NAZWA_APLIKACJI_MOBILNEJ_DLA_SYSTEMU_ANDROID} w wersji dla systemu Android {wyedytować link do aplikacji mobilnej}.
  • {NAZWA_APLIKACJI_MOBILNEJ_DLA_SYSTEMU_IOS} w wersji dla systemu iOS {wyedytować link do aplikacji mobilnej}.

Dostępność architektoniczna

{należy podać informacje dotyczące dostępności architektonicznej; wyczerpujący opis dostępności architektonicznej powinien odpowiadać na pytania:}

{czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje;}

{w jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku;}

{czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą;}

{czy schody wyposażone są w poręcze;}

{czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami;}

{czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla;}

{czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe;}

{czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami;}

{czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami;}

{czy są i gdzie się znajdują tyflomapy;}

{czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla;}

{czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych;}

{informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.}

{W tej sekcji można podać także inne informacje skierowane do osób z niepełnosprawnościami, na przykład sposób dojazdu komunikacją miejską czy zdjęcie budynku, którego dotyczy opis, informacje o dostępności architektonicznej innych (niż siedziba) budynków podmiotu.}

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

{W opisie konieczne jest podanie informacji o możliwości (lub jej braku) skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej np. przez komunikator.}

{Dobrą praktyką jest podanie w tej sekcji linków do informacji o danym podmiocie przygotowanych w formacie łatwym do czytania i rozumienia (tzw. ETR) oraz przetłumaczonych na polski język migowy.}

{Można także podać inne informacje istotne dla sprawnej komunikacji z podmiotem osób z niepełnosprawnościami, np. informację o zamontowanej w budynku pętli indukcyjnej.}

Bankowość internetowa

  • Bankowość elektronicznalogowanie Bankowość elektroniczna
Placówki
Zobacz gdzie znajdują się oddziały naszego banku >>
Placówki
Najbliższe bezpłatne bankomaty >>
Placówki
Najbliższe bezpłatne bankomaty >>
Licznik: 3 odwiedzin
Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu, ul Rynek 34, 87-400 Golub-Dobrzyń, tel. +48 56 683 28 16, fax +48 56 683 28 15
© Copyright by Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu
Ustawienia zgód
powered by netadmin 7.31