Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z wytycznymi W3C WCAG 2.2 z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.
Zdjęcia nie posiadające opisu alternatywnego lub z opisem jednowyrazowym będą sukcesywnie dostosowywane.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: {IMIĘ_I_NAZWISKO_OSOBY_LUB_NAZWA_KOMÓRKI_ORGANIZACYJNEJ_ODPOWIEDZIALNEJ_ZA_KONTAKT_W_SPRAWIE_DOSTĘPNOŚCI_CYFROWEJ} {wyedytować link - nie usuwać atrybutu "id" o wartości "a11y-kontakt" znacznika HTML <span>} - mejlowo {ADRES_POCZTY_ELEKTRONICZNEJ_OSOBY_LUB_KOMÓRKI_ORGANIZACYJNEJ_DO_KONTAKTU_W_SPRAWIE_DOSTĘPNOŚCI_CYFROWEJ} {wyedytować link - nie usuwać atrybutu "id" o wartości "a11y-email" znacznika HTML <a>} lub telefonicznie {NUMER_TELEFONU_DO_OSOBY_LUB_KOMÓRKI_ORGANIZACYJNEJ_DO_KONTAKTU_W_SPRAWIE_DOSTĘPNOŚCI_CYFROWEJ} {wyedytować link - nie usuwać atrybutu "id" o wartości "a11y-telefon" znacznika HTML <a>}.
Skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do naszego kierownictwa:
podając:
oraz wskazując wymagania dostępności, które nie zostały spełnione.
Mamy ustawowy obowiązek rozpatrzyć skargę w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi a w szczególnie skomplikowanych przypadkach w terminie do 60 dni od dnia otrzymania skargi.
{NAZWA_PODMIOTU_PUBLICZNEGO} udostępnia następujące aplikacje mobilne:
{należy podać informacje dotyczące dostępności architektonicznej; wyczerpujący opis dostępności architektonicznej powinien odpowiadać na pytania:}
{czy osoby na wózku mogą wjechać do budynku, na wszystkie jego kondygnacje;}
{w jaki sposób osoba na wózku inwalidzkim może dostać się do budynku;}
{czy drzwi i ściany szklane oznaczone są kontrastową taśmą;}
{czy schody wyposażone są w poręcze;}
{czy stopnie schodów oznaczone są kontrastowymi pasami;}
{czy przyciski w windzie oznaczone są alfabetem brajla;}
{czy winda wyposażona jest w komunikaty głosowe;}
{czy jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami;}
{czy jest parking dla osób z niepełnosprawnościami;}
{czy są i gdzie się znajdują tyflomapy;}
{czy pomieszczenia w budynku oznaczone są tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla;}
{czy podmiot stosuje w swoim budynku dźwiękowe systemu nawigacji dla osób niewidomych;}
{informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach.}
{W tej sekcji można podać także inne informacje skierowane do osób z niepełnosprawnościami, na przykład sposób dojazdu komunikacją miejską czy zdjęcie budynku, którego dotyczy opis, informacje o dostępności architektonicznej innych (niż siedziba) budynków podmiotu.}
{W opisie konieczne jest podanie informacji o możliwości (lub jej braku) skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego w kontakcie z podmiotem za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej np. przez komunikator.}
{Dobrą praktyką jest podanie w tej sekcji linków do informacji o danym podmiocie przygotowanych w formacie łatwym do czytania i rozumienia (tzw. ETR) oraz przetłumaczonych na polski język migowy.}
{Można także podać inne informacje istotne dla sprawnej komunikacji z podmiotem osób z niepełnosprawnościami, np. informację o zamontowanej w budynku pętli indukcyjnej.}