Ta strona używa mechanizmu ciasteczek.

Administratorem danych osobowych jest Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu, ul Rynek 34, 87-400 Golub-Dobrzyń.

Ustawienia zgód

Pliki ciastek (z ang. cookies) niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną

Niezbędne pliki ciastek (z ang. cookies) umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony internetowej - bez nich nie byłoby możliwe prawidłowe korzystanie z niniejszej strony internetowej.

wyświetl wykaz wykorzystywanych ciasteczek

Wykaz wykorzystywanych ciastek
Nazwa ciastka Dostawca / domena Okres przechowywania Opis ciastka
_nsid serwer hostingowy / bieżąca domena 1 dzień Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi mechanizmu zabezpieczania przed wywołaniami strony przez np. boty rozsyłające spam.
_cp serwer hostingowy / bieżąca domena 365 dni Ciastko zapisywane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyrażanych zgód przez użytkownika.
PHPSESSID serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez aplikacje oparte na języku PHP (identyfikator ogólnego przeznaczenia używany do obsługi zmiennych sesji użytkownika). Zwykle wartość to liczba generowana losowo, sposób jej użycia może być specyficzny dla witryny, ale dobrym przykładem jest utrzymywanie statusu zalogowanego użytkownika między stronami.
fontsize serwer hostingowy / bieżąca domena 30 dni Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wielkości wyświetlanej czcionki.
jezyk_www serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wersji językowej strony.
licznikX serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
licznik[X] serwer hostingowy / bieżąca domena 15 minut Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
wersja_gui serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wybranej wizualizacji strony.
bnr[X] serwer hostingowy / bieżąca domena od 1 minuty Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyświetlania banerów z ustawionym czasem karencji (zapis X przyjmuje postać liczby).
Dzisiaj: 03.07.2025, Imieniny: Anatoli, Jacka, Tomasza
Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu
Strona Główna
Aktualności
Oferta
Klienci indywidualni
Rachunki Depozyty Kredyty Karty płatnicze
Przedsiębiorcy
Rachunki Depozyty Kredyty Karty płatnicze
Rolnicy
Rachunki Depozyty Kredyty Karty płatnicze
Zlecenia zagraniczne Oprocentowanie, prowizje, opłaty
Rachunki i depozyty Prowizje i opłaty
Bankowość elektroniczna
Informacje ogólne Szybkie przelewy PayByNet Formularz zastrzeżenia środków dostępu do bankowości internetowej Zasady bezpieczeństwa Logowanie Profil Zaufany i Moje ID Aplikacja mobilna Pomoc
O Nas
BFG
Kontakt
Bankomaty
PSD2
Do pobrania
Działalność społeczna i kulturalna
>> Strona główna Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu.

  • Data publikacji strony internetowej: 16 września 2008 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 28 czerwca 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z wytycznymi W3C WCAG 2.2 z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z wytycznymi

  • Wśród opublikowanych grafik 72 zdjęcia nie posiadają opisu alternatywnego lub opis jest jednowyrazowy.
  • Brak responsywności wizualizacji.
  • W głównym menu strony działy z podstronami niedostępne z poziomu nawigacji przy pomocy klawiatury.
  • Zaburzona logika nawigacji przy pomocy klawiatury (wpierw elementy nawigacyjne prawej kolumny a dopiero później elementy nawigacyjne lewej kolumny).
  • Brak sekcji tzw. skip link-ów.
  • Nieprawidłowa hierarchia nagłówków.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 20 czerwca 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28 czerwca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Zdjęcia nie posiadające opisu alternatywnego lub z opisem jednowyrazowym będą sukcesywnie dostosowywane.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu - mejlowo bank@bsgolubdobrzyn.pl lub telefonicznie +48 56 683 28 16.

Obsługa skarg związanych z dostępnością cyfrową

Skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do:

  • Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu,
  • Dane teleadresowe: ul. Rynek 34, 87-400 Golub-Dobrzyń ,
  • Adres e-mail: bank@bsgolubdobrzyn.pl,
  • Telefon: +48 56 683 28 16

Skarga powinna zawierać następujące informacje:

  1. Imię i nazwisko Klienta,
  2. Adres do korespondencji, adres e-mail lub numer telefonu (Klient może wskazać preferowany sposób kontaktu; w przypadku braku wskazania preferowanego sposobu kontaktu, Bank będzie kontaktował się z Klientem na piśmie.
  3. Wskazanie produktu lub usługi, których dotyczy skarga, 
  4. Wskazanie wymagania dostępności, którego nie spełniają produkt lub usługa wraz z żądaniem zapewnienia jego spełniania przez Bank.

Jeśli skarga nie będzie spełniała powyżej wskazanych wymogów, Bank może pozostawić skargę bez rozpoznania.

Skarga może być złożona:

  1. na piśmie - osobiście w siedzibie Banku albo wysłana przesyłką pocztową albo wysłana na adres do doręczeń elektronicznych AE:PL-11600-88384-DVVGS-32
  2. ustnie - telefonicznie na nr +48 56 683 28 16 albo osobiście do protokołu podczas wizyty w Banku;
  3. w postaci elektronicznej z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail bank@bsgolubdobrzyn.pl 

Bank rozpatrzy skargę i udzieli odpowiedzi w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, Bank może wydłużyć termin do rozpoznania skargi do 60 dni od dnia otrzymania skargi. W takim przypadku, w terminie 30 dni Bank powiadomi Klienta o przyczynie zwłoki i wskaże nowy termin rozpatrzenia skargi. Jeśli Bank nie dotrzyma powyższych terminów, skargę uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem skarżącego. Bank zrealizuje żądanie skarżącego w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia otrzymania skargi.

W swojej odpowiedzi Bank udzieli Klientowi informację o wyniku rozpatrzenia skargi. Jeśli skarga nie została uwzględniona- Bank wskaże uzasadnienie faktyczne i prawne podjętej decyzji. Jeżeli natomiast skarga zostanie uwzględniona- Bank określi termin, nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia udzielenia tej odpowiedzi, w którym żądanie skarżącego zostanie zrealizowane.

Jeśli skarga nie zostanie uwzględniona, Bank w swojej odpowiedzi zawrze również pouczenie o możliwości:

  1. odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi, a także o sposobie i terminie wniesienia tego odwołania;
  2. skorzystania z instytucji mediacji lub innego pozasądowego mechanizmu polubownego rozwiązywania sporów, jeżeli podmiot gospodarczy przewiduje takie możliwości;
  3. złożenia zawiadomienia o niespełnianiu przez produkt albo usługę wymagań dostępności do Prezesa Zarządu PFRON.

Pozostałe informacje

Stan dostępności aplikacji mobilnych

Aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:

  • obsługa klawiaturą

  • obsługa czytnikiem ekranu (TalkBack w wersji Android, VoiceOver w wersji iOS)

Aplikacja Nasz Bank pobierz z oficjalnych sklepów – AppStore (dla iPhone'a) lub Google Play (dla telefonu z Androidem)

Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał dostawca zewnętrzny.

Dostępność serwisu transakcyjnego w wersji webowej

Serwis transakcyjny jest częściowo zgodny z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:

  • obsługa klawiaturą (częściowa zgodność)
  • obsługa czytnika ekranu (częściowa zgodność).

Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał dostawca zewnętrzny.

Dostępność produktów wykorzystywanych przy świadczeniu usług – bankomaty oraz wpłatomaty

W Banku Spółdzielczym w Golubiu-Dobrzyniu możesz skorzystać z 5 bankomatów z czytnikami NFC. Znajdują się w następujących lokalizacjach:

  1. Golub-Dobrzyń, ul Rynek 34, 87-400 Golub-Dobrzyń,
  2. Golub-Dobrzyń, ul Mickiewicza 3/76, 87-400 Golub-Dobrzyń
  3. Wąbrzeźno, ul. 1 Maja 63a, 87-200 Wąbrzeźno
  4. Książki, ul. Toruńska 5, 87-222 Książki
  5. Dębowa Łąka 22, 87-207 Dębowa Łąka

Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać na adres: bank@bsgolubdobrzyn.pl lub pod numerem 56 683 28 16.

Dostępność architektoniczna

Budynek, w którym znajduje się siedziba Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest przy ul. Rynek 34 w Golubiu-Dobrzyniu.

Budynek, w którym znajduje się Oddział w Wąbrzeźnie Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest przy ul. 1 Maja 63a w Wąbrzeźnie.

Budynek, w którym znajduje się Filia w Książkach Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest przy ul. Toruńskiej 5 w Książkach.

Budynek, w którym znajduje się Filia w Dębowej Łące Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest w Dębowej Łące 22.

Budynek, w którym znajduje się Filia w Golubiu-Dobrzyniu Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest przy ul. Mickiewicza 3/76 w Golubiu-Dobrzyniu.

Poniżej opisane są dostępności do wyżej wymienionych lokalizacji.

Opis dostępności do siedziby Centrali Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu:

  • Budynek, w którym znajduje się siedziba Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu zlokalizowany jest przy ul. Rynek 34.
  • Dostęp do budynku jest ograniczony dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim - główne wejście znajduje się na parterze - są schody (5 stopni), brak podjazdu dla wózków inwalidzkich lub windy.
  • Przed drzwiami wejściowymi po prawej stronie znajduje się bankomat (schody 5 stopni, brak podjazdu dla wózków inwalidzkich lub windy)
  • Drzwi wejściowe do budynku nie są sterowane automatycznie, ale w środku w godzinach pracy Centrali Banku zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. Drzwi są jednoskrzydłowe, otwierane do środka i prowadzą do sali operacyjnej.
  • Przy wejściu znajdują się stanowiska obsługi klienta.
  • Na Sali operacyjnej na wprost od drzwi wejściowych znajdują się schody na piętro do pozostałych biur.
  • Stanowiska obsługi kredytów znajdują się na piętrze.
  • W budynku nie ma informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
  • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
  • W pobliżu budynku znajdują się miejsca parkingowe w tym jedno dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Brak jest tłumacza języka migowego.

Opis dostępności do Oddziału w Wąbrzeźnie Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu:

  • Budynek, w którym znajduje się Filia w Książkach Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu jest zlokalizowany przy ul. Toruńskiej 5.
  • Dostęp do budynku jest ograniczony dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim - główne wejście znajduje się na parterze - są schody (8 stopni), brak podjazdu dla wózków inwalidzkich lub windy.
  • Drzwi wejściowe do budynku nie są sterowane automatycznie, ale w środku w godzinach pracy Oddziału zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. Drzwi są jednoskrzydłowe i prowadzą do dużego holu.
  • Po lewej stronie od wejścia znajdują się stanowiska obsługi klienta.
  • Po prawej stronie od drzwi wejściowych znajdują się stanowiska obsługi kredytów, do których prowadzi korytarz. Na wejściu do korytarza znajduje się jeden stopień (schodek).
  • W budynku nie ma informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
  • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
  • W pobliżu budynku znajduje się kilka miejsc parkingowych bez wyznaczonego miejsca postoju dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Brak jest tłumacza języka migowego.
  • Bankomat znajduje się 7 metrów na prawo od wejścia głównego. Dostęp do bankomatu jest ograniczony dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim. Znajduje się on na podeście do którego prowadzą schody (od ulicy - 4 stopnie + krawężanik). Brak podjazdu dla wózków inwalidzkich lub windy.

Opis dostępności do Filii w Książkach Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu:

  • Budynek, w którym znajduje się Filia w Książkach Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu jest zlokalizowany przy ul. Toruńskiej 5
  • Przed wejściem do budynku brak schodów.
  • Po prawej stronie od drzwi wejściowych znajduje się bankomat.
  • Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Nie są one sterowane automatycznie, ale w środku w godzinach pracy Filii zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. Drzwi są jednoskrzydłowe i prowadzą do sali obsługi klienta.
  • W budynku nie ma informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
  • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
  • W pobliżu budynku znajduje się kilka miejsc parkingowych, w tym jedno dla osób z niepełnosprawnościami.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Brak jest tłumacza języka migowego.

Opis dostępności do Filii w Dębowej Łące Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu:

  • Budynek, w którym znajduje się Filia w Dębowej Łące Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu jest zlokalizowany pod adresem Dębowa Łąka 22.
  • Przed wejściem do budynku znajduje się podest (1 stopień), do którego od lewej strony prowadzi podjazd dla wózków inwalidzkich.
  • Po lewej stronie drzwi wejściowych znajduje się bankomat.
  • Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego z opiekunem. Za nimi są kolejne drzwi, które prowadzą do sali obsługi klienta. Drzwi nie są sterowane automatycznie, ale w środku w godzinach pracy Filii zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. Drzwi są jednoskrzydłowe.
  • W budynku nie ma informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
  • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
  • W pobliżu budynku znajduje się kilka zwykłych miejsc parkingowych.
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Brak jest tłumacza języka migowego.

Opis dostępności do Filii w Golubiu-Dobrzyniu Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu:

  • Budynek, w którym znajduje się Filia w Golubiu-Dobrzyniu Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu zlokalizowany jest przy ul. Mickiewicza 3/76.
  • Dostęp do budynku jest ograniczony dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim - główne wejście znajduje się na parterze - są schody (9 stopni), brak podjazdu dla wózków inwalidzkich lub windy.
  • Po lewej stronie obok drzwi wejściowych znajduje się bankomat (schody 9 stopni).
  • Drzwi wejściowe do budynku nie są sterowane automatycznie, ale w środku w godzinach pracy Filii zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. Drzwi są jednoskrzydłowe i prowadzą do sali obsługi klienta.
  • W budynku nie ma informacji głosowych oraz pętli indukcyjnych.
  • W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a oraz oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób słabowidzących.
  • W pobliżu budynku znajduje się kilka miejsc parkingowych, w tym dla osób z niepełnosprawnościami (ok. 40 metrów od wejścia do Filii).
  • Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • Brak jest tłumacza języka migowego.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Na dzień sporządzenia niniejszej deklaracji dostępności Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu:
  1. Nie zapewnia możliwości komunikacji z wykorzystaniem tłumacza języka migowego online. Bank dąży do wdrożenia takiej formy wsparcia.
  2. Nie zapewnia możliwości udostępnienia treści ogólnych warunków umów oraz regulaminów w formatach dostosowanych do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, takich jak dostępne pliki PDF spełniające wymogi dostępności cyfrowej (np. z poprawną strukturą nagłówków, możliwością odczytu przez czytniki ekranu, opisy alternatywne do grafik, kontrast i teksty skalowalne). Bank dąży do zapewnienia zgodności tych dokumentów z wymaganiami dostępności cyfrowej. 
  3. Zapewnia dostęp do aktualnych treści informacyjnych, komunikatów oraz materiałów związanych z ofertą i obsługą Klienta za pośrednictwem swojej strony internetowej.  Bank jest w trakcie dostosowywania strony internetowej do wymogów ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze (Dz. U. poz. 731).

Stosowanie prostego języka stanowi standard komunikacji w Banku i obowiązuje wszystkich pracowników. Dążymy do tego, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich Klientów, niezależnie od ich indywidualnych potrzeb. Wprowadzając udogodnienia, staramy się zapewnić maksymalną wygodę i bezpieczeństwo, również dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. W przypadku pytań lub trudności związanych z korzystaniem z naszych usług, zachęcamy do kontaktu – pracownicy Banku są gotowi udzielić niezbędnego wsparcia, telefonicznie we wszystkich jednostkach organizacyjnych oraz osobiście w placówkach spełniających wymogi dostępności architektonicznej.

 

Bankowość internetowa

  • Bankowość elektronicznalogowanie Bankowość elektroniczna
Placówki
Zobacz gdzie znajdują się oddziały naszego banku >>
Placówki
Najbliższe bezpłatne bankomaty >>
Placówki
Najbliższe bezpłatne bankomaty >>
Licznik: 75 odwiedzin
Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu, ul Rynek 34, 87-400 Golub-Dobrzyń, tel. +48 56 683 28 16, fax +48 56 683 28 15
© Copyright by Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu
Ustawienia zgód
powered by netadmin 7.31