Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 26 kwietnia 2024 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu.
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z wytycznymi W3C WCAG 2.2 z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez extranet Joanna Paździerska, która zadeklarowała zgodność z wytycznymi WCAG 2.1 na poziomie AA. Wykonawca przedstawił stosowne oświadczenie.
Zdjęcia nie posiadające opisu alternatywnego lub z opisem jednowyrazowym będą sukcesywnie dostosowywane.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Bank Spółdzielczy w Golubiu-Dobrzyniu - mejlowo bank@bsgolubdobrzyn.pl lub telefonicznie +48 56 683 28 16.
Skargę złóż listownie, mailem lub ustnie do:
Skarga powinna zawierać następujące informacje:
Jeśli skarga nie będzie spełniała powyżej wskazanych wymogów, Bank może pozostawić skargę bez rozpoznania.
Skarga może być złożona:
Bank rozpatrzy skargę i udzieli odpowiedzi w terminie 30 dni od dnia otrzymania skargi. W szczególnie skomplikowanych przypadkach, Bank może wydłużyć termin do rozpoznania skargi do 60 dni od dnia otrzymania skargi. W takim przypadku, w terminie 30 dni Bank powiadomi Klienta o przyczynie zwłoki i wskaże nowy termin rozpatrzenia skargi. Jeśli Bank nie dotrzyma powyższych terminów, skargę uważa się za rozpatrzoną zgodnie z żądaniem skarżącego. Bank zrealizuje żądanie skarżącego w terminie nie dłuższym niż 6 miesięcy od dnia otrzymania skargi.
W swojej odpowiedzi Bank udzieli Klientowi informację o wyniku rozpatrzenia skargi. Jeśli skarga nie została uwzględniona- Bank wskaże uzasadnienie faktyczne i prawne podjętej decyzji. Jeżeli natomiast skarga zostanie uwzględniona- Bank określi termin, nie dłuższy niż 6 miesięcy od dnia udzielenia tej odpowiedzi, w którym żądanie skarżącego zostanie zrealizowane.
Jeśli skarga nie zostanie uwzględniona, Bank w swojej odpowiedzi zawrze również pouczenie o możliwości:
Aplikacja mobilna jest częściowo zgodna z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:
obsługa klawiaturą
obsługa czytnikiem ekranu (TalkBack w wersji Android, VoiceOver w wersji iOS)
Aplikacja Nasz Bank pobierz z oficjalnych sklepów – AppStore (dla iPhone'a) lub Google Play (dla telefonu z Androidem)
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał dostawca zewnętrzny.
Serwis transakcyjny jest częściowo zgodny z wytycznymi, które wynikają z ustawy z dnia 26 kwietnia 2024 roku o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz z wytycznych WCAG 2.2.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom możesz skorzystać z technologii asystujących takich jak:
Tę informację sporządziliśmy na podstawie audytu dostępności cyfrowej, który wykonał dostawca zewnętrzny.
W Banku Spółdzielczym w Golubiu-Dobrzyniu możesz skorzystać z 5 bankomatów z czytnikami NFC. Znajdują się w następujących lokalizacjach:
Problemy związane z działaniem i obsługą bankomatów lub wpłatomatów możesz zgłaszać na adres: bank@bsgolubdobrzyn.pl lub pod numerem 56 683 28 16.
Budynek, w którym znajduje się siedziba Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest przy ul. Rynek 34 w Golubiu-Dobrzyniu.
Budynek, w którym znajduje się Oddział w Wąbrzeźnie Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest przy ul. 1 Maja 63a w Wąbrzeźnie.
Budynek, w którym znajduje się Filia w Książkach Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest przy ul. Toruńskiej 5 w Książkach.
Budynek, w którym znajduje się Filia w Dębowej Łące Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest w Dębowej Łące 22.
Budynek, w którym znajduje się Filia w Golubiu-Dobrzyniu Banku Spółdzielczego w Golubiu-Dobrzyniu, zlokalizowany jest przy ul. Mickiewicza 3/76 w Golubiu-Dobrzyniu.
Poniżej opisane są dostępności do wyżej wymienionych lokalizacji.
Stosowanie prostego języka stanowi standard komunikacji w Banku i obowiązuje wszystkich pracowników. Dążymy do tego, aby korzystanie z naszych usług było łatwe i dostępne dla wszystkich Klientów, niezależnie od ich indywidualnych potrzeb. Wprowadzając udogodnienia, staramy się zapewnić maksymalną wygodę i bezpieczeństwo, również dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności. W przypadku pytań lub trudności związanych z korzystaniem z naszych usług, zachęcamy do kontaktu – pracownicy Banku są gotowi udzielić niezbędnego wsparcia, telefonicznie we wszystkich jednostkach organizacyjnych oraz osobiście w placówkach spełniających wymogi dostępności architektonicznej.