Dzisiaj: 03.06.2020, Imieniny: Karola, Leszka, Tamary
>> Strona główna PSD2
Dot. obsługi Klientów.
2020.04.09

....

więcej

Do STU bez PIN-u
2020.04.08

Do STU bez PIN-u

Teraz jeszcze wygodniej! Płać dowolną kartą płatniczą bez PIN – nawet do 100 zł.

więcej

PSD2
PSD2
INFORMACJE SERWISOWE

Zgłoszenia problemów z dostępnością lub nieprawidłowego działania interfejsu

Dbając o wysoką jakość świadczonych usług, dokładamy wszelkich starań aby oferować usługi na najwyższym poziomie. Jeśli na etapie testów integracyjnych wystąpią przeszkody uniemożliwiające prowadzenie testów – prosimy o przekazanie informacji w tym temacie. Bank dołoży wszelkich starań, aby rozwiązać zaistniałe problemy.

W celu zgłoszenia zidentyfikowanych problemów prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia problemu.

 Na przesłane zgłoszenie odpowiemy w najszybszym możliwym terminie, po uprzedniej weryfikacji uprawień TPP.

 Przerwy serwisowe

Nasze systemy bankowości elektronicznej, środowisko testowe Sandbox, a od 14 września 2019 r. również produkcyjny interfejs PSD2 naszego Banku wymagają cyklicznych prac serwisowych. Wiążę się to z krótkim brakiem dostępu do danych zarówno dla TPP jak i naszych Klientów. Informację o planowanych przerwach serwisowych będziemy publikować na tej stronie z wyprzedzeniem.

wstecz

Bankowość internetowa